Isnin, 25 April 2011

Seremban ;)

Banyak perkara yang terjadi sepanjang kehidupan aku diseremban...

Banyak perkara yang aku lalui sejak aku menjejakkan kaki ke situ..

Ade suka ada duka ada baik ade buruk ade manis ade pahit semuanya ada..

Semuanya bermain dengan perasaan....

Aku sayang nak tinggalan seremban....

Sebab aku rase banyak sangat kenangan sepanjang aku disana..

Seremban lah yang ajar aku hidup sebagai seorang yang berdikari,,,,

Aku rase sedih sangat sekarang sebab sudah sampai waktunya aku meninggalkan

Negeri tersebut....sebabnye masih banyak lagi pengalaman hidup yang harus aku lalui..

Aku harap berbekalkan kekuatan aku diseremban aku boleh hidup di tempat lain...


Walau apapun aku rase syukur sangat kerana aku di anugerahkan ramai kawan disana,,

Walaupun aku bukanlah seorang yang friendly sangat namun aku hargai setiap dari mereka yang

Pernah berkawan dengan aku..yang hormati aku dan yang menghargai aku sebagai sahabat..aminn


Antara sahabat yang masih kekal dalam ingatan aku....


Kecik,along,ila,syira,sue,hamzah,ayie,ayu,dayah,bear,kak ros,acu....

Nana,epy,k.a,amar,wan,ucop,fiza,asma,mila,yatie,esah,nadia,k.su,k.ima,

Ida,wani,k.ani,k.zura,k.zarul,k.emy,k.mas,rahmah, abg.ejal,abg chip, abg faiz,,abg zam,abg topek

Blalang,arif,bulat,bong dan lain2...

Abah,angah,ajip,ain,umer,syed,amat,teristimewa..allahyarham sufian & kak misha..


Mungkin kawan aku tak ramai tapi aku sebenarnya sayang sangat kat diorang semua,,sebab setiap satu diantara meraka

Adalah kenangan yang terindah dalam hidup aku,,walaupun banyak perkara yang telah berlaku antara kami,,namun aku

Rase cukup bertuah dapat kenal mereka...bila di fikirkan balik,,,,sampai bila persahabatan ini mampu dikekalkan,,,

Setiap tempat atau jejak yang pernah aku pergi,,,pasti ada kenangan pahit dan manis...tetapi apabila sampai waktu utk tinggalkan

Negeri tersebut,,,semua perkara2 yg indah mula hadir dan singgah dalam hidup aku sehingga membuatkan aku rase berat

Sangat nak tinggalkan negeri tersebut....


Cinta aku antara aku dan sahabat2 aku,,,

Cinta aku antara guru2 aku

Cinta aku antara org yang aku cintai

Semuanya bermula dari situ..

Dan aku cukup menghargai itu semua.......


Masa tidak mungkin dapat putar balik,,,

Tapi memori indah tetap dalam ingatan,,,

Baik dimana jua....aku harapa Allah tidak akan tarik balik ingatan yang Dia berikan pada ku utk aku terus mengingati semua sahabat2 aku...

Walauapapun,,,,aku tetap sayang diorang semua.....


Ya Allah...Kau kekalkan lah ikatan mesra antara kami Ya Allah,,,,,

Kalau mereka semua muhrim aku,,,aku mahu peluk setiap antara diorang semua.....

Kepada sahabat2ku,,maafkan segala silap dan salahku sepanjang aku berada di negeri tersebut..

Halalkan makan minumku,,,,,halalkan apa jua yg pernah terjadi,,,,

Ya Allah berikanlah aku peluang untuk bersama mereka sekali lagi jika diizinkan oleh Mu...


Perkara yang paling sakit di pertengahan hidupku diseremban..bila


Nor fazilah bt ardi & shahira bt amran....jauh dari sisiku,,,,

Sebab selama ini..merekalah termasuk sulaily sulaiman yang menjadi pendukung dalam hidupku,,,&

Menjadi kekuatan sepanjang aku disana....

Adik sayang sangat kat korang semua...........mungkin kalian dah temui kwn2 baru,,namun adik harap sangat

Kenangan antara kita tidak akan pernah terpadam,,,,,,tidak akan pernah terpadam...

Demi Allah...sesungguhnya kasih sayang yang wujud antara kita Allah yang tentukan....

Doakan perjalanan hidup aku selepas ni ye.....

Walaupun korg semua jauh..tapi aku harap dalam doa korang wujud..tali persahabatan kita...


Kepada fiza , asma , esah , nadia.....

Akak sayang korang semua....korang banyak bantu akak.....korang jgk bg kekuatan dlm hdup akk

Terima kasih banyak2...akak harap kamu semua Berjaya pd masa akn dtg...

Pada kaki ima & kak sue...terima kasih juga kerana pernah menjadi sebahagian dari hidup mira sepanjang di chedang..

Kak ima.....mira rindu sangat bila kaki ma usap kepala mira mase mira gaduh dgn black...rindu sangat...

Setiap dari kata2 kak ima...rase tenang sangat...terima kasih banyak2 kak ima.....


Rindu kamu semua sangat2

<3

<3


Air mata akan terus keluar selagi tak berhenti type entry nie..sebab waktu nie semua memori itu terbayang diingatan...

Sayang kamu semua sangat2.......


Amin....

2 ulasan:

arezura berkata...

setiap pertemua mesti ade perpisahan..hadapi dgn hati yg terbuka..

^ Mia Merra ^ berkata...

perpisahan itu membuatkan kita rindu pada semuanya