Rabu, 27 April 2011

MIA SARA NASUHA


MIA SARA NASUHA





Aumchakk!!! masih ingat budak yg nama Amani yg berlakon kat cete Adamaya tu??? alaa... yg comel2 tu... petah bercakap lg tu... xingat?? xpe2... aku ade upload beberapa pic Amani nie.. mmg comeellll!!! Sweet,sweet je budaknye....teringat pulak aku pada cousin aku si sharifah umairah..ade la mimik2 si mia sara ni ha...actually ade jugak kan budak name mia ni,,aku ingat just for panggilan manje2 je,,sebab org2 yg dekat ngan aku memang panggil aku mia...especially kaum keluarga la kan,,hehehe...one more aku suke pasal si mia sara nie,,suare dia,,serak2 basah gitu hehe...JJ....tapi suara aku pulak ala2 siti nurhaliza ♫♫♫ x same la pulak,,,aigooo...aiseymen....hehehe

Muahhh to mia sara nasuha..one day mesti kene jumpe jgk budak nie...kasi peluk cium sikit hehehehe..muaah!!

actually sebenarnye takde ape pun aku nak story2 pasal si mia ni cuma aku teroverdos over extra jatuh cinta kat budak nie...aku antara ADAMAYA @ EPILOG SYURGA CINTA aku lebih suke dgn citeEPILOG SYURGA CINTA..sebab watak & perwatakan si mia nie lebih menarik perhatian aku,,,hehehe,,ok lah sampai sini saje dulu..sharing mering is carring hehehe muahhh babai










2 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

mia ... the cutest....

^ Mia Merra ^ berkata...

hehehe tengkiu....