Khamis, 21 Julai 2011

ANNISSA

Drama bersiri ANNISA – tv3 dah habis dah, tadi last episode.

Baru aku faham mengapa lagu BERIBU SESALAN , menjadi lagu tema drama tsbt..

Last episode tadi benar2 meruntun jiwa aku,, sedih sangat…

Hilang sebah nilai persahabatan apabila sifat mazmumah menguasai diri…

Anna,balqis,shila,sara – masing2 memainkan peranan sendiri…

Bagaimana agaknya kalau aku berada ditempat anna?

Tuhan saja yang tahu perasaan aku..diwaktu itu…

Mungkinkah ada perkara itu wujud di dunia nyata??

Ya.. jawapannya ADA –oleh itu

Berhati2 apabila bersahabat… jauhkan lah aku dari sifat tersebut…

Yang aku inginkan sahabat sejati,,sahabat yang bisa membuatkan aku tenang disamping mereka

Namun kenape semua itu sukar untuk ditemui…

Sebab pencarian itu benar2 menyakitkan….sangat..sangat menyakitkan…


 

"kekasihku di jalanan yang berliku….

Di saatku perlukanmu

Tetutup jua segalanya terhadapmu

Disini ku tersedu-sedu

Setelah cinta pergi…

Ku mengusung duka ini

Diiringi kisah janji..dimungkiri..

Sia-siaku..mencintai..setia padamu,,percayakanmu

Sebak dadaku..retak hatiku,, luka jiwaku,,dihiris pilu.."


 

Att: sahabat itu umpama pena dengan kertas,, sangat memerlukan antara satu sama lain…


 

Tiada ulasan: