Selasa, 26 Julai 2011

LEBIH BAIK :)

Semoga hari ini lebih baik dari semalam

Yang baik i2 datangnya dari Allah

Yang buruk i2 datangnya dari diri aku sendiri

Aku sentiasa harap mana yang terbaik itu menjadi milik aku

JJJ

Malam tadi aku melalui saat2 yang sangat menyakitkan

Sekali lagi maruah aku di cacah cela oelh seorang manusia yang sangat

Tidak berperikemanusiaan..

Aku lagi yang terpaksa membersihkan nama aku sendiri…

Walhal itu semua
FITNAH
….

Yea dalam sudut tertentu sifat manusia itu selalu saje tidak puas hati

Antara satu sama lain..

Tapi kenapa la mesti aku sekali lagi menjadi mangsa terhadap

Kawan yang aku anggap kawan baik sendiri…

"aku dikatakan ade scandal dengan cikgu , dan menyebabkan

Rumah tangga cikgu tersebut kucar kacir"

Ya Allah,, kenape mcm tu sekali kau tuduh aku yea,,,

Mane aku nak letak muke aku pada cikgu2 lain ha.??

Sape tak sakit hati,,,,???

Kalau kau rase kau nak kat bekas balak aku tu kau amik lah

Tak perlu kau sakitkan hati aku atas cerita2 lain..

Dulu kau dah pernah kene sekali….kau nak ulangi kesilapan kau sekali lagi

Ke @mni??? Tolonglah pulang ke pangkal jalan

Maafkan aku sebab aku tau aku tak berhak katakana SIAL pada kau

Tapi tahap kesabaran aku dah hilang….

Aku manusia bias jugak..

Aku bukan perempuan solehah ..

Walaupun aku tak sebut perkataan2 tu depan mata kau atau pun org lain

Aku terpaksa sebut dalam perkara dan situasi tertentu…

So maafkan aku,, kalau x maafkan terpulang pada kau.. hak kau..

Dah la..cukup2 la @mni.. masih sempat untuk kau mintak maaf dengan aku

Selagi aku masih hidup ni haa.

Kot esok luse aku dah mati, nampaknye taklah aku memaafkan kau.. L

p/s uk diri aku sendiri

'muhasabah diri mia…mereka tahu mane satu kebenaran,,jgn risau Allah sentiasa ada untuk umatNya yang

Berpaksi kan kebenaran'

Tiada ulasan: