Khamis, 21 Julai 2011


Ya Allah di waktu ini aku benar2 mahukan petunjuk dari Mu..

Ikhlas kah setiap dari manusia yang ingin bersahabat denganku…

Aku sangat sayangkan orang2 disekelilingku…lebih dari diri aku sendiri adakalanya..

Tapi mengapa mereke hanya butuh aku diwaktu mereka memerlukan aku..

Aku sedaya upaya cube berikan yang terbaik buat mereka..namun…

Kerap kali merekahlah yang selalu buat aku sedih dan menyebabkan aku hilang percaya

…..

Orang2 yg ikhlas bersama aku Kau ambil mereka terlalu awal..

Aku redho YaAllah..namun aku mohon kau hadirkan seorang manusia atau lebih

Seperti mereka yang Kau ambil untuk aku sandarkan kepercayaan ..

Banyak perkara yang berlaku ketika ini membuatkan aku rasa sangat goyah..

Membuatkan aku rasa sangat sedih… pilu rasenye bila org yang sentiasa aku dambakan

Sudah tidak ada bersama dengan aku….

-------

padaMu aku bersujud YaAllah , tolong dengar harapan hamba Mu ini…

Aku harap yang terbaik dariMu Ya Allah…..

Aku sedar aku buka siapa2 untuk meminta lebih dari apa yang aku harapaka…

Aku juga harap Kau perkukuhkanlah kekuatan diriku untuk terus sujud menghadap Mu…


 

I LOVE YOU YA ALLAH


 


 


 

Tiada ulasan: