Khamis, 21 Julai 2011

KENAPE PERLU SAKITI HATI AKU

Dalam banyak2 manusia kenape hati aku jugak yang perlu disakiti?

Ingat senang ke nak pulihkan hati yang selalu saje disakiti oleh org lain..

Aku ni pun manusia biasa jugak,, kenapa aku boleh jaga perasaan ramai org

Tapi org?…berapa kerat je nak jaga perasaan aku.?

Aku sedar kot bahawa memang aku dah takde ape2 dgn bekas kekasih aku tu

Tapi itu tidak bermakna ,, dengan mudah aku nak terima org lain masuk hidup aku..

Sumpah sikit pun aku x bermaksud untuk rampas dia dari hidup kau…

Aku dengan dia cume kawan je , , kalau kau rase tak puas hati,,

Kita masih boleh bersemuka… aku pun perempuan kot..

Aku jugak punya perasaan,,

Cube kau duduk kat tempat aku..

Sakit aku,,susah hati aku,, ade org ambik berat.??

Aku ni ha dulu bile ade pakwe ke x de pakwe ke,, sama je

Aku sendiri yang ambik hati aku,,,,

Aku mintak maaflah kalau persahabatan antara aku dengan zairul buat ko rase terjejas

Nini , aku ni perempuan kampong je,,,aku x setaraf dgn kau,,, aku sedar diri dan berdiri di bumi yg nyata..

X mungkin la aku nak rampas zairul dari ko….. aku ni rupe pun takde nak dibandingkan dengan kau..

Jadi dengan segala hormatnye aku mengundurkan diri aku sebagai sahabat zairul untuk kebahagiaan kau..

Aku harap tanpa gangguan aku ,, kau dgn zairul bahagia…


 

+ maafkan aku nini.

+ aku sentiasa doakan kebahagiaan sahabat2 aku

wslm

Tiada ulasan: