Sabtu, 16 Julai 2011

LEBIH BAIK DIAM DARI BERSUARA

Betul x tajuk entry blog utk kali ini.?? Aku sedih ke aku happy ke aku pun tak tau..

Rase susah nak bukak mulut sekarang…

Nak share dengan siape pun tak tau…

Bff dah kawin..dah tak ambik port dah,,yelah org ade suami…

Aku mane ade ….. LL


 

X tau knape mlm ni rase sedih je..

Mesti ade sebab kan…

Sebab yg aku tak bias mention di sini..

Belum masenye lagi…

Ade teman lelaki pun dah berpisah

5 tahun kot menyulam cinta tapi putus mcm tu je

Bukan sebab apepun,,sebab aku yg nak,,

Org yg x menghargai aku buat ape aku simpan..


 

Dialah yg selalu ktuk2 aku…

Mcm aku nie takde perasaan

5 tahun couple sejambak bunge pun x penah dapat..

Apatah lagi sekutum


Memang aku x pernah mintakkk tapi sedarlahh

Aku ni siapa.. perempuan ke lelaki jantina aku..

X pelah lepas ni x pyh fikir banyak dah sebab..

Sebab aku dah single…


 

Banyak bende lain yg perlu aku fikir…

Melupakan butuh waktu..

Cume ape yg aku nak cakap utk diri aku..

Jgn terlalu berharap…

Nanti sakit di tengah jalan….


 

Melihat pasangan bahagia…

Membuatkan aku rasa….

Cemburu - - ia jauh d sudut hati…

Tiada ulasan: