Jumaat, 15 Julai 2011

FIKIR DUA KALI



mase mule2 bercinta mc2 perkara yg di janjikan

lame2 semua hilang..dan kesabaran pun mula menipis..

bila org yang nak kita..kita tepis...kite pulak terhegeh2 untuk dapatkan org yg kite sayang

cemburu sangat bila tengok orang lain bahagia

aku nie aduhai... bila tengok kawan2 lain dah kawin,,

aku rase takut sangat,,,bila turn aku nih..

bukan mudah untuk aku bukak balik pintu hati yang dah calar

lagi susah rasenyer bila mana perasaan "lafaz tersimpan" itu wujud kembali

orang nampak aku bahaagia..tapi dalam hati aku>??

bila aku simpan perasaan kat seseorang aku rasa bahagia sangat..

tapi aku yakin dan pasti suatu hari nanti pasti hati aku

sakit kembali..


yaAllah bukan mudh aku nak ubati ia..

makan masa...makan hati ...

tapi nak buat mcm mana kan.??

bila kita simpan perasaan kat seseorang itu lebih membahagiakan

walaupun aku tau ianya mcm perkara yang tak boleh di terima akal

tapi bg aku,, x salah jika itu yg terbaik buaat aku...


skrg ni aku dah mula simpan perasaan pada seseorag tapi biarlah ia menjadi rahsia..

kalau benar Allah itu wujudkan dia untuk aku...syukur alhamdulillah

tapi kalau bukan dia...

aku masih akan kecewa..

ape perlu aku buang perasaan tersebut.?

buang jauh2..agar dikemudian hari hatiku tidak rasa seperti di kecewakan lagi


bukan mudah untuk dambakan kasih seorang manusia

bernama lelaki...kerana sebaik2 lelaki yang aku cari

untuk jadi khalifah dalam rumah tangga ku kelak..

adalah lelaki yang benar2 menerima aku seadaanya


kalau diizinkan Allah...berilah aku peluang untuk merasa kebahagiaan berumah tangga

amin..



















Tiada ulasan: