Selasa, 28 Jun 2011

TENANG YANG MENGHIBAKAN

menelurusi denai kerinduan aku pada insan yang amat aku rindu.... rindu sangat2... waktu ini aku sangat2 membutuhkan dia,, tempat aku meluahkan perasaan,,segalanya aku luah pada dia,,dia yang aku maksudkan seorang lelaki yang sentiasa berada dalam jiwa aku...Ya Allah izinkan malam ini aku menemui dia di dalam mimpiku....mungkin ia sedikit sebanyak dapat melepaskan sediki rasa memerlukan aku terhadap dia...
Apa perasaan korang bila seseorang yang kau cintai..begitu juga dia mencintai korang tapi masing2 tidak boleh meluahkan apa yang masing2 rasa,.. sampai masa rase terkhilaf sebab tak sempat nak luah yang "aku benar menyintai dia' sungguh perasaan menyesal itu kerap kali masuk dalam hidup aku... jauh di sudut hati aku..aku memerlukan dia sebagai pendukung hidup aku...dia saje lelaki yang memahami aku..yang tahu erti ketenangan yang amat perlukan..seorang lelaki yang tak banyak berkorban untuk aku tapi sedikit pengorbanan untuk aku yang dia berikan sesungguhnya sangat bermakna dalam hidup aku.... setiap satu sentiasa aku ingat dalam perbuatan mahu pun pertuturanya....dia sentiasa wujud bila aku memerlukan dia walaupu tanpa perlu aku beritahu dia,,, nasihat dan panduan serta kata2 semangatmu aku pendamkan dalam ruang hati aku......... bila air mata aku menitis,,, membawa erti aku sangat memerlukanmu,,dan merindukan kamu...sebab tempat kau dalam hati aku,, takde sesiapa boleh ubah.... hanya Allah saje yang boleh tarik balik ingatan aku,,,,, sebab itu aku perlukan blog ini,, agar aku boleh gunakan pembacaanya bila aku tidak mampu untuk mengingat kelak....

lev - semoga kau tenang di sana cintaku <3 ,, sesungguhnya aku butuh kamu sekarang,, alfatihah..



Tiada ulasan: