Selasa, 28 Jun 2011

REUNION UPDATE


REUNION UPDATE

Mohon maaf tidak terhingga kerana aku tidak mempunyai kelapangan untuk update entry mengenai reunion baru2 nie Syukur Alhamdulillah semuanya berjalan dengan baik dan lancar.. hepi sangat dapat jumpe diorang semua… yang paling aku perasan semuanya dah cantik2 belaka…Ada yang nak melangkah ke stage lagi satu pun ada.. maksud aku gerbang perkahwinan insyaAllah…

Macam2 gelagat dapat tengok hari tue… yang super excited dayah@kam .. apepun satu memori telah tercipta dan Berjaya kami laksanakan… dan kami berasa bangga dorm kamiBerjaya menjadi dorm yang pertama sesi 2005/2006 yang buat reunion selepas 5 tahun yang di janjikan… walaupun 5 tahun namun semua nye mcm kanak2 ribena lagi.. hehehe…

JJ 3 hari 2 malam,, mcm2 kenangan yang tercipta masa yang diperuntukan tidak cukup untuk aku berkongsi suka dan duka,,,,rase nak buat seminggu je,, insyaAllah lepas ni buat lama Sikit… malam BBQ wah seronok sangat ,, yang paling geli hati .. aku bajet nak makan ayam tu 4-5 ketul…walhal… aku makan ayam seketul je berkongsi pulak dgn si wana.. yang X tahan nyer aku ngan wana ni saiz xxl… hehehe pecaye ke x?? percaya lah sumpah aku x tipu..tu lah org tamak mcm aku… dpt mkn seketul je,,walhal ayam tu berlebih.. mungkin aku Over makan kerang bakar kot,, nasib baik aku suruh nurul & alia cedok kerang lebih sikit ala bukan mahal pun hehehe… lepas makan2 bbq ,, mlm tu jugak siap2 prepare makanan untuk bwkBerkelah ke teluk batik…

awal pagi subuh2 semua dah bangun semayang siap2 ade yang mandi ade yang x mandi almaklumle nak pegi mandi laut la katekan huhu..aku di kategorikan Mandi sebab kalu aku x mandi mau pening di buatnye… okey berbekalkan 3buah kereta ,, semua bergerak 7.30 sharp!! Sesi lumbe melumba pun ade maklumle perjalanan ke teluk Batik jalannyer..staright je kan,, soooo ape lagi..gunekan kepakaran dan kemahiran pemanduan masing2 hehe yang penting kami sampai ke desinasi yang di tuju… yeaaay!!! Sampai..Cari port baik punye… so dah dapat tempat .. mule sekali makan sarapan la..huhuhu,,,, pastu x ingat duniaa terus terjun laut…. Walhal mase tu ombak makkk aii tinggi kot…ahh x kire Pedulikan..masa begitu penting sekarang so main la semua permainan air yang ade.. yang terexcited nurul / alia / dayah = geng jahat dorm hehehe… antara permainan naik bot ,Banana dan mcm2 lagi lah…… lepas tu turun laut naik laut di selang selikan dengan makan…..lupe na cite aku ngan kwn2 pegi teluk batik hari ahad..hari sabtu tu kami makan kat arenaJusco.. pastu shopping kat tescooo…. Nak tengok wayang karoke ke ape ke bowling semua tu telah di kuarantinkan maybe next time,,coz time is limit…. So dlm pukul 1 kot gitu kami Bersedia untuk perjalan ke rumah masing2….. sekali lagiii happy sangat dgn memori yang baru tercipta… antara kami rapat sangat… J

p/s ; bile pejam mata rindu itu akan tercipta dan bibir mula ukir senyumm



Tiada ulasan: