Rabu, 29 Jun 2011

BAHAGIAKAH AKU


Adakah aku layak untuk mencipta satu lagi episode cinta yang hanya perlu di pendam dalam hati? Kadang2 cinta ini tak perlu bersuara,,sebab apabila aku pilih langkah untuk aku jadikan dia seorang yang aku rasakan boleh menjadi sebahagian dari hidup aku..maka aku layak menyintai ia dalam diam,,,, bahagia? Ayea aku memang sangat bahagia tapi akhirnya aku tahu penyesalan akan menjadi segala pengakhiran episode cinta aku ini kelak…

Tapi takpelah dah kira bersyukur sangat sebab aku tak amik kekasih orang atau membuatkan org itu tahu tentang isi hati aku… biarpun sebaliknya aku harapkan dia bahagia..bahagia seperti orang lain dengan pasangan mereka…. Tapi aku harap insan kedua yang mula aku pupuk hati aku ini untuk dekati dia… tidak akan pergi meninggalkan aku,,mcm arwah tinggalkan aku,,sebab aku rase aku dah x kuat untuk mengulangi perkara tersebut sekali lagi…..

Mengapalah cinta itu sangat ironic dan formular untuk mendapatkan cinta sejati agak sukar di temui…… aku x mintak dia sayangi atau cintai aku,, no aku x mintak Cuma aku nak kan ia berjalan secara neutral…. Baik kawan ataupun sebaliknya…

Destinasi cinta yang ku cari sebenarnya terlalu hampir hanya kalbut kerana dosa di dalam hati. Telah ku redah daerah cinta, yang lahir dari wada yang alpa.. tiada yang tenang ku temui hanya kecewa..

Gelintar segenap maya, dambakan sebutir hakikat , untuk ku semai menjadi sepohon makrifah, moga dapat ku berteduh di rending kasihMu….


Tiada ulasan: