Khamis, 9 Disember 2010



tibe2 waktu nie aku teringatkan ji hoo sunbe huh! seriously after aku watch BOF then aku mule selongkar KBS - korean band terus aku jatuh cinta dengan THE LEGEND - SS501

Boleh di katekan lagu2 diorang aku obses.Berbalik pada cerita BOF yang aku tengok aku mula faham apa erti "soulmate"

SOULMATE - is a person with whom one has a felling on deep and natural like affinity,love,intimacy,sexuality,spirituality and campability

no wonder la aku tak suke end of the story because aku dapat rase yang jandi tak serahkan seluruh jiwa dan raga dia pada si rambut lobak terpaksa jandi dan jihoo korbankan perasaan sendiri demi kebaikan semua..betul kebahagiaan yang kita inginkan kadang2 tak semuanya dapat,,yang penting dalam kehidupan kebahagiaan sebenar adalah apabila kita sendiri dapat membuatkan seseorang itu bahagia..itu yang benarnya..namun ini tak bermakna kita tak mampu bahagia cuma dalam sesetengah perkara kite perlu positif dalam realisasikannya..

Tiada ulasan: