Khamis, 9 Disember 2010

AJAIB CINTA

APA GUNANYA KITA PUNYA CINTA
ANDAI JODOH TIDAK MENGIZINKAN KITA BERSAMA
Ya Allah .. kenapa perlu kau ambil dia daripada aku..??..Ya, benar mungkin ada hikmah disebaliknya..rase perluke aku bercinta.?? sedangkan aku tak tahu siapa jodoh aku di pengakhiranya?? tipulah jugak kiranya tak punye rase cinta? sudah pasti ALLAH jadikan manusia itu berpasang-pasangan mana mungkin untuk kita tolak apa yang telah ALLAH perkatakan..
satu hari B aku mesej aku...
------------------------
B { bb , B nie cinte ke berape bb ea.?? }
BB { B cinte ke 3, bb }
B { Oh,, jadi Siape cinte pertama bb? }
BB { 1 - MR.XX , 2 - MR. XX }
B { betul ke diorang cintekan bb ? }
BB { erk..entah maybe..?? kalau tak takan couple kan.?? }
B { ye ke.?? kalau diorang dan bb sendiri saling mencintai kenape break off ? }
BB { yeah ! betul jugak thats means itu maknanya bukan cinta ?? }
B { sayang mungkin tapi tidak cinta :) }
BB { but why ?? how can u said like that ? }
B { because cinte tu expensive , please think k bb }
BB { erk.. ok..[ malu aku] }
===========
betul ape yg b cakap..cinte tu expensive kalau cinte tu murah ..orang boleh buat cinte tu ibarat pakai buang....kalau kite bertepuk sebelah tangan bermakna cinta kita tu tak ikhlas..tapi tak bermakna tak bahagia sebab cinte tu boleh di pupuk....sikit2 lame2 jadi bukit...genggam bara api biar sampai jadi arang...
for me love is miricle...semua org mampu memiliknya walaupun pada hakikatnya ia mahal....please be nice with your soul...

Tiada ulasan: