Sabtu, 16 Oktober 2010

SALAH FAHAM TIMBUL LAGI,,ADUYAI

hurm,,aku sendiri pun tak taulah nak cakap ape lagi,,masa aku tulis entry nii aku sendiri rase macam pedih hati ( rase hati aku nie berdenyut sakit ) lebih kurang macam tu lah..ade je masalahnyer...aku cakap kasar sikit tak boleh ..orang terus salah faham dengan aku,,tapi kalau orang lain cakap boleh pulak kan.aduhai apelah nasib aku agaknye...ye memang nak jaga hati orang bukan senang..lebih baik jaga hati sendiri..tapi pada masa yang sama jangan la kita pentingkan diri sangat..dari malam tadi sampai siang nie ade je masalah,,ape nak jadilah aku sendiri tak taw..ye dia cakap aku *IA*...,,takpelah nak buat macam mana...tu hak dia,,,tapi sungguh dia tak paham nada aku bercakap..housemate - - minta maaf andai kata2 akak mengores hati kau...tapi sayang ko tak boleh paham cara nada akak bercakap sedangkan bila orang lain cakap macam tu ko ignore je-- apepun akak mintak maaflah,,terpulang pada ko samada ko nak maafkan akak atau tak...ape yang akak tau ko tak nak dengar explaination akak,,so ko dah buat keputusan untuk tidak berkawan dgn akak lagi its ok,,


tibe-tibe fon aku berbunyi,,,,tut,,tut,,tut,,,tut,,,(sewaktu aku sedang menulis entry diatas)


aku pun angkat..sah,,junior yang marah dengan aku tadi..lege rasenye dia masih mahu bercakap dengan aku..amin,,,,amin,,aku tak mau la gaduh2 dengan dia sebab jahat2 dia aku tau dia tu baik,,,

.......hope friendship remains and never can end.~~
ni la junior aku yg touching dengan aku tu.....nurul nadia....(maafkan akak ea sayang)..

Tiada ulasan: