Khamis, 14 Oktober 2010

BUDAK KELAS AKU









wah..!!! ramainye classmate aku,,hehe mesti sumer orang tertanya2 : " eh mira classmate kau ade 5 orang jerk.??" heehe..aku sudah lali dgn pertanyaan sedemikian rupa.Ya..classmate aku 5 orang jer..semuanye kepala gila2 dan sehati dan sejiwa... aku perkenalkan ea..






1) Cik Puan Seri Salma Amira @ Siti Nurhaliza (aku)


2) Cik Puan Sulaily@ Sindbay/Sembey


3) En. Khairil Niza @ Kay'a


4) En. Muhammad Azwan @ Bai Wan


5) En. Amaluddin @ B' Amar




diluar lingkungan kepala otak aku untuk dapat duudk satu meja dgn diorang especially Bai Wan dgn B' Amar....bukan ape..before this sepatah haram aku tak bercakap dengan dioarng tapi lame2 bile dah duduk 1 kelas masing2 naik tocang,,malas g kelas la itu la ini la.,,hehehehe tapi ade lah sorg mamat nie aku pun tak taulah dia suke sangat time presentesion,,jarang mamat muke mcm dia nak wat present kat depan,,heheh (walaupun 1 kelas tak ramai) heheh kelakar je rase bile di letakkan dalam satu jumlah yg kecil...dan kelas kiteorang speacial sikit iaitu di library sampai pustakawan yg jage jat situ pun pelik dengan kadar kekerapan kami ke sana,,hehehe setelah di explain sebaik mungkin oleh lecturer aku,,so far semua dah selesai...


Kami diberikan bilik sederhana untuk muat dalam 8 orang,,so kire ok lah kelas yg sederhana untuk kami yg jumlah tak ramai nie ngeh,,ngeh,,ngeh,,apepun sekarang nie kami dalam perancangan untuk membuat research mengenai cara pembentukan company dan bagaimana mereka mengaplikasi kan task2 tertentu dalam bidang kerja mereka so....harap ape yg rancangakan akan berjalan dengan baik (kalau jadik la ye kwn2) but if kalau tak jadi,,bermakna ke kilang YAKULT la kite hehehe,,,paling2 dapat YAKULT percuma huhu....k la mate aku dah mengantu yg teramat sangat so jumpe di lain masa....




















Tiada ulasan: