Khamis, 18 Oktober 2012

SALAH AKU KAH ?


سْــــــــــــــــــمِ ﷲِالرَّحْمَنِالرَّحِيم

Assalamualaikum w.b.t

Entah tak tahu nak mulakan dari mana tapi kebelakangan ni rasa sedih sangat sebab bila datang ke tempat aku mencari rezeki ni ade je yang cuba cari salah aku...
Rasanya masalah itu bukan datang dari aku pun...
Kalau aku salah sekalipun rasanya tak perlu nak tinggi suara pada aku..sedih kot..

ntah la makin lama makin tawar hati... 
kerja so far okey je tapi waduhhh bermain dengan perasaan jugak kat sini
Tak la teruk mana cuma sekali sekala kene macam ni rasa macam fedup pun ada...
aku bukan la dalam line undang2 ni.. maka dengan itu ajar didik la aku mana yang patut
ni main sergah je...

harap aku ni makin kental la jiwa dan raga
untuk hadapi semua ni.... tapi diorang sebenarnye baik2 je atau mungkin jugak aku je yang berperasaan sedemikian entah lah wallahualam..

apepun i miss my daddy right now ~~~ 

sekiannn








Tiada ulasan: