Isnin, 15 Oktober 2012

KLCC - PETROSAINS





alhamdulillah dapat juge aku menjejakkan lagi kaki aku ke tempat ni hehehe
ate nye asyik tengok wayang je kan haaa.. sekali sekale penuhkan otak dengan sains aktiviti pun best jugak 

terima kasih tidak terhingga pada en. future husband sebab penuhkan kemengidaman aku untuk kesana 


masuk lepas zohor dalam pukul 2 gitu sekali keluar mak aiii dah nak pukul 6 kot....
eksceli kan dalam tu semua same je rasanye kot last aku masuk situ mase tahun 6 hahaha
sekali pergi sama je rasanye....

lain kali haku nak bawak bekal sandwich mak sini hehehe patutnye ade kafe ke... ape ke... lapaq jugak dok berejam dalam tu... haaaaa apepun puas hati la jugak kan.... lepas ni nak pegik kidzania la pulok boleh.?? lepas tu berbasikal kat bukit cerakah aishhhh aktiviti sihat la pulakkk kannn baru aummm hapuskan lomak2 di badan ni haaa 

aummm chak~~!!! haku nak cocok lubang hidong dinosur ni hehehe ~~~
siap dinosur ni nyanyi lagu k-pop lagik kikiki


ok la sampai sini dulu yek sebab nye haku saje mengisi masa busy aku ni haaa
kerja banyak tapi saje nak membanyakkan lagi dengan update entri ntah ape2 ni
kot tak update karang merajuk pulok belog haku ni haaa heheheh

kepada en.https://www.facebook.com/pak.tam.549 terima kasih daun keladi lepas ni bawak jenjalan lagik 

lebiu ~~~ <3 p="p">














Tiada ulasan: