Selasa, 4 Oktober 2011

HAA TAK CONFIRM ?




 Mau gilak rasenye bile mama haku cakap ada kemungkinan besaq yang kami sekeluraga tak turun kl pada 15 haribulan tersebut atas urusan ayah… adooiii ~~~~ haaaa ni yang tensen tahap gaban nihhh dah elok2 dah urusan ayah patutnye hujung minggu ni nape sisuke hati je nak post pond post pond tarikh ke minggu depan.. ni yang buat wa meroyan niiii….

Grrr… kalau betik la tak jadi turun kl.. haa memang haku turun sensorang nanti…pedulik la..sebab tahap kerinduan pada yulan & rubil berada paras maxima okeh ~~!!! Haa adik haku nana ko bersedia la tunggu haku kat pudu tu lepas tu pepandai la ko nak campak aku pegi mane sekali pung okeh~~!!
Ni belum kompom lagik nih.. kot dah kompom esok luse haaa tunggu je la ye either yes or not aku turun kl sensorang…~~~haku bukan la marah ayah sebabnye orang yang deal dengan ayah tu yang nak ubah tarikh ke minggu satu lagi.. minggu yang sepatutnye we all turun kl… haaaaa geramnyee…

Esok pagi tengok la haku mengedik depan ayah menangis ke ape ke buatla ape yang patut sampai ayah haku tu jadi melt tengok aku ni haaa..~~~~ wakakaka
Harap idea bernas haku ni menjadik,, mogok lapar pun boleh jugak kan..kan.kan… lagik best…. Mesti dia takut tengok anak kesayangan dia ni kurus kering kan haaaaaa…… hehehehe aku jahat aku jahat yea yea…
Eh okey lah babaiiiii…

p/s : maksu emy nanti bawak umai okeh…. Mama cantik nak jumpe, ( I le tu)
p/s :  hanis joe nanti aku kompom kan semula, tapi dari reaksi jwpn ko kat fb 
       ko mcm tak berminat... apepun nanti roger2 okeh.

Tiada ulasan: