Rabu, 5 Oktober 2011

AISHITERU



Tibe2 aku teringat pada sue , kawan kolej aku… dia pernah sms aku, dia suruh aku cari lagu nie dan dengar… tapi baru beberape hari ni aku berniat dan berminat untuk dengar lagu nie…mungkin aku ketinggalan kot tapi peduli ape... apepun thanks su sebab kenalkan aku dengan lagu tesebut...sedap sesangat...

berpuluh2 kali aku dengar lagu nie.. tak jemu.... sebab disebalik lagu ni mcm2 maksud yang dapat aku simpulkan berkaitan dengan kehidupan aku sendiri.
sebenarnye kan sekarang ni aku terlalu rindukan arwah sufian...rindu sesangat... hari ni full day asyik nangis je...sebab haku rase terbeban sangat...macam2 aku nak cerita kat dia... seharian ni jugak la aku cuba cari kak misya , kakak arwah.. selaku mentor aku dulu.. kak....kat mane skg.....mira perlukan akak sesangat... mira rase akak pun faham apa yang mira nak.... takpe... mira usaha jugak untuk cari akk sampai dapat.... mcm2 yang terpekung didada ni kak..

takde sape boleh ganti tempat dia dalam hidup aku... takde sape....
sebab dia sangat2 istimewa... nanti aku dah boleh keluar rumah sendiri aku nak pegi sarawak jugak... aku nak cari pusara arwah yan......aku nak cari...dan aku akan cari... itu janji aku....

yan.... bile aye pejam mate...aye rase dekat sangat dengan yan...
yan... walaupun aye cakap sensorang kan...aye rase yan dengar ape yang aye cube sampaikan...walaupun itu semua khayalan aye tapi itu saje dah beri kepuasan untuk aya rase dekat dengan yan...
Yan...aye harap yan tenang kat sane....dan aye tahu Allah sayang sangat kat yan..sebab tu Dia pilih yan dulu untuk bersama dengan Dia... 
setiap sujud terakhir aye tak pernah lupa doakan untuk yan...
aye harap yan berada di kalangan umat2 Allah yang soleh...
yan... sikit pun kenangan antara kita tak kan aye lupekan
aye harap Allah tak tarik ingatan aye......

yan.. jgn risau ye...aye masih kuat nak hadapi semua....
walapun kadang aye rase down sangat...
aye tetap rase selain Allah yang bersama dengan aye... org2 sekelling..
yan jugak ada bersama mereka.... yan tunggu aye kat sane yee...
aye harap...yan tak lupekan aye,,
tolong jangan lupekan aye..
sebab..ade satu soalan yan..
aye tak sempat nak jawab.....
tunggu ye yan.....

alfatihah....


Tiada ulasan: