Rabu, 24 Ogos 2011

RINDU KALIAN

Waktu ini perasaan merindui seseorang sangat kuat…
Adakah org yang telah meninggal masih boleh meridui kita di dunia ini…
Kalau benarlah Ia berlaku,, alangkah bahagianya aku…
Sekarang ni banyak masalah berlegar dan bermain difikiran aku...
Bukan mudah sebenarnya nak syer dgn seseorang yg tidak aku kenali sepenuhnya
Biasanya arwah sufian yang aku cari ,,,
Oh rinduu..rinduuuu
Rinduu jugak pada arwah makteh... mesti lain suasana raye tahun nie
Makteh antara mak sedara yang paling disayangi....
Mase dia sakit hari tu pun tak putus2 orang datang bagi semangat pada dia
Baik melayu cina mahupun india.... semua datang mesti sebak tengok makteh
Seorang wanita yang kuat tibe2 di duga dengan ujian yang sangat besar dari Allah
Qada dan qadar semua di tangan Allah..
Mereka2 yang aku sayangi semua nya menjadi orang kesayangan iilahi...
Kite sebagai manusia harus redho dengan apa yang berlaku...
Cuma satu yang aku harap agar Allah sentiasa menempatkan mereka di tempat yang selayaknya
Untuk manusia seperti mereka..... Allah lebih mengetahui luar dan dalam mereka....amin..
Rinduku pada kalian membuatkan setiap waktu pentingku di akhiri dengan tangisan dalam kerinduan



Tiada ulasan: