Sabtu, 27 Ogos 2011

SELAMAT MENYAMBUT LEBARAN

lagi 2 hari semua umat islam akan menyambut lebaran yang mulia…

kenape perasaan bercampur baur nak sambut raye tahun nie

sedih ade gembira ade syahdu ade .. Sad smile Sad smile 

harap sangat raye kali ini dapat berjalan dengan lancar…

semakin dekat dengan tarikh lebaran semakin syahdu rase dihati

hanya Allah yang tahu perasaan aku dan keluarga besarku….

kehilangan makteh tersayang membuatkan kami rase…

satu kehilangan yang sangat besar,,,,

Crying face aku harap sangat dapat peluk rubil waktu2 mcm nie..

rubil anak arwah makteh yang paling nakal..

tapi bagi aku dia speacial….

(rubil dengan arwah makteh)

S6301978

“kak mia… mama tidur lama kan.?..

aah, rubil,, lame mama tidur…

“kite rindu mama”

ohh kak mia pun rindu mama…. kite doa same2 ea sayang..

gugur jugak air mata aku

tak tertahan rase di hati…

rubil sayag kene kuat tau…

ingat mama ade dalam hati..

semua org sayang mama..

rubil jadi anak yang baik ye sayang,,,,,

lagi. 2 hari aku nak balik kampung..

jumpe je dia nanti aku nak hug nak kiss dia….

…………

im waiting……. hari tersebut

Tiada ulasan: