Jumaat, 24 Jun 2011

YA ALLAH


hehe... nampak bersih dah mulus je wajahku ini kik,,kik,,kik,,
ekceli aku sempat la melaram mase malam liqa fikri anjuran muslimat PAS kawasan sg.siput...
Selaku anak YDP... aku harus bersama2 ayah aku untuk memperjuangkan apa yang terbaik untuk negara.. mungkin bilangan kami kecil,,namun aku pasti di luar sana,, dari pandangan mata sembunyi ramai lagi yang bersama2 dengan kami..insyaAllah...
Aku sentiasa mendoakan agar Allah sentiasa mempermudahkan urusan kami...dalam meneruskan perjuangan ini... aku memang pada dasarnya berminat untuk masuk kedalam dunia politik,, cuma mungkin bukan tempat dan masanya...walauapapun apa juga yang terjadi aku tetap bersama dengan mereka2 yang memperjuangkan kebenaran....
Cukuplah aku menjadi salah seorang ahli NISA ' insyaAllah dengan cara ini sedikit sebanyak banyak perkara yang aku akan pelajari.... bukan mudah untuk memperjuangkan agama Allah..
waima masa zaman nabi muhammad kekasih Allah itupun sudah cukup mencabar inikan pula zaman moden yang penuh dengan auta pemikiran......masyaAllah....
"Ya Allah... biarpun bilangan kami ini kecil.. aku tahu Kau sentiasa menguji hambaMu yang sangat2 kamu sayangi....semoga ujian yang Kau turunkan kepada kami ini membuatkan kami semakin teguh kepada pegangan mu Ya Allah......
Aku sendiri sebagai hambaMu mengakui.... Kau sentiasa mengasihi dan mendengar doa2 dari hamba2Mu yang sentiasa berusaha untuk menjadi umat yang terbaik untukMu....
Doakan kami Ya Allah........"


Tiada ulasan: