Khamis, 23 Jun 2011

MASIH FIKIR TERUS BERFIKIR

assalamualaikum
status terkini aku berada di MARRYBROWN.... :)
alone je pun tadi ayah aku hantar sementara dia ada urusan di luar...
bile memandang org ramai rase mcm ngeri pun ade ,, kejap pandang nampak baik,,
second pandang nampak macam penjahat huhu,,menakutkan pulak..
almaklumle sekarang nie mcm2 jenayah yg sedang berleluasa di negara kite,,
apelah rase di hati nie nak stop kan je atau nak berhenti sekerat jalan sebab...
aku sekarang sudah merasa sedikit bosan ,,,so siapa yg harus di persalahkan.??
untuk mengarang sebuah episod cinta pun sudah semestinya susah,,
apatah lagi kite yang terpaksa bertarung menghadapinya...am i right about this?

seriuously ,,, aku terfikir kate2 paktam n maksu ku tempoh hari,,,
diorang cakp bla..bla..bla..bla.... terus merungsingkan aku,,, dan dengan itu aku perlukan
ruang dan masa untuk berfikir secara norma di atas batas hati seorang manusia...
bile aku duduk di kerusi ini,,, mcm2 pasangan aku tengok,,,
tengok diorang date mesti senyum2 gedik2.. kik,,kik,,kik,, aku tak suke semua tue,, aku suke yang seriuse yang nampak mcm seorang lelaki yang tak suke main2,, nampak yang coool tapi minded yang berisi dgn tatasusila yang baik,,,, so,, mcm mane nak buat..??
berubah dah bersedia melakukan perubahan..

tak perlu cakap terlalu banyak untuk tunjukan pada dia yang dia atau kita sayangkan dia...
the best is,, same2 buat perubahan yg lebih ke arah +ve ....sebab perhubungan nie bukan setahun dua ... lame nak pakai... sampai masuk dalam kubur... dan lagi 1 belajar untuk menghormati pasangan kita.......





1 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

zarra : mia , cnte i2 mdwasakn kta..mge yg tbaik dlm khdpn kamu, suatu hr nnti cnte laur biase akn mnnti kmu...