Rabu, 1 Jun 2011

MOOD


My Mood

Aku tak selalu baik dan juga tak selalu benar, Sekali waktu aku begitu baik dan juga kadang sangat bodoh. Aku hanya manusia biasa seperti yang lain, punya rasa yang kadang-kadang tidak bisa diterima akal. Aku bersyukur bisa mengalami ini semua, perjalanan jiwa menemukan jati diri, aku senang bisa punya rasa syukur atas nikmat yng Tuhan berikan kepadaku. Aku sadari semakin aku bersyukur semakin banyak kebaikan yang kutemukan. Aku temukan, tidak semua mesti difikirkan secara logika, aku hanya bersyukur dan bermimpi setinggi langit… tanpa rasa takut, khawatir atau cemas. Kulakukan segala sesuatu dengan tulus menggunakan persaanku, kujalani cobaan dengan sabar dengan perasaanku, ku bersyukur yang semua terjadi membuat aku lebih kuat dan lebih dewasa.


” Aku mencintai hidupku apa adanya”

Bagaimana untuk mengawal perasaan aku taktala marah....taktala sedih.?? Aku sendiri bingung atas apa jua perubahan dalam perjalanan kehidupan... bulan lepas macam2 perasaan wujud dalam mainan hidup aku.. kebanyakkanya di awalnya sangat gembira bila pertengahan bulan mula berduka lara dihujung pula..marah tak tentu hala...

Sebabtu Allah jadikan manusia itu berlainan namum sempurna kerana setiap manusia itu miliki perasaan...org gila pun ade [erasaan..mungkin lebih indah daripada manusia normal..

Mia...(diri ku sendiri) jangan terlalu over ikut instint hati bila emosi menguasai diri...)

Perasaan itu bisa membuatkan seseorang itu berubah apabila akal telah dikuasai oleh naluri hati....

The best is...

Smile always......

And happy 4 ever n no everlasting..

Tiada ulasan: