Selasa, 24 Mei 2011

SEMUANYA TELAH BERAKHIR


kamu..!!~

selama mata saya terbuka..ketika ini..tapi sampai bila saya tak tahu..saya nampak muka kamu je..

semenjak kita jumpa dulu..dalam fikiran saya..asyik ingat kamu je..

semenjak tu jugak..dalam hati saya..asyik terkenangkan kamu je..

semenjak mula bertemu..dalam doa saya..pasti terselit nama kamu..

tengok..susahnya saya nak lupakan kamu

kalau diam-diam..saya jadi resah..bayangan kamu menerewang dalam fikiran saya..jiwa saya..mimpi saya..

dan masa saya sedang menaip cerita tentang kamu nie pun..hati saya sebak sangat..sebab saya tahu..kamu tidak akan baca..apatah lagi untuk kamu tahu apa dalam hati saya ketika ini..

walaupon sekarang kamu jauh dari saya..dan saya tidak tahu apa penghujung cerita kita..tapi saya ingin sangat menjadi penanti yang setia..

saya nak hadiah lagu Perpisahan Ini by 1ST Edition & Aizat untuk kamu..tapi saya takut nanti macam-macam kamu tanya saya pasal lagu tuh..sebab kamu suka hayati lagu..

saya nak pulangkan gelang,cincin,bear apa jualah yang kamu & umi bagi hari tuh..kononnya saya tak nak ada kenangan dengan kamu..tapi saya tak nak kamu anggap saya tak ingin lagi berkawan dengan kamu..biar saya simpan ye kamu

saya rasa macam nak cakap kat kamu..tolong awak, jangan tinggalkan saya..tapi saya tahu..perkara itu sukar untuk kamu lakukan untuk saya..

macam-macam saya nak buat..kerana saya adalah orang yang tahu apa yang saya mahu..tapi saya perlu fikirkan perasaan kamu..jika awak terluka kalau-kalau ingin bahagia kan saya..

dan saya ingin sangat-sangat bertemu dengan kamu..walau tidak di dunia ni..saya ingin sangat bertemu kamu di syurga..

dan nanti jika kita bertemu lagi..saya ..nak bagitahu kamu..saya cintakan kamu ..walaupun entah bila nanti itu saya sendiri tidak tahu..

Ya ALlah..hati saya bagaikan mahu pecah dan sebaknya jiwa saya bila saya bicara kisah rindu..namun kamu cakap rindu itu bukan untuk saya..tapi untuk dia..pada saya “rindu sbgai kawan” sahaja..

Tak mengapalah kamu..janji awak bahagia..janji kamu gembira..

sedar tak kamu..hadir kmu dalam hidup saya..merubah seluruh kehidupan saya..sedikit pun tidak sama seperti dulu..

selagi bintang berkelip di angkasa..antara indah dan gembira..namun, selitan kisah disitu..air dan minyak..mana mungkin bersatu..

Tabahkan hati saya Ya Allah..sedarkan hati saya Ya Rahman..Bukalah jiwa saya Ya Rahim..yang sebenarnya..


1 ulasan:

^ Mia Merra ^ berkata...

tinggalkan kamu adala kesilapan aku