Selasa, 24 Mei 2011

ANDAI MASIH ADA CINTA LAGI

Aku inginkan [sesuatu]..
[Sesuatu] yang pernah aku temu..
[sesuatu] yang kian jauh meninggalkan aku.


Kembalikan aku pada [sesuatu]
Dalam redha dan tabah..

Dalam keterbukaan pintu fitrah....


aku tidak akan menyesali [sesuatu] yang telah tiada
aku tidak akan menangis lagi apa yang sudah terjadi
tapi aku akan bangkit dan membina kembali
[sesuatu ] yang telah hilang dan pergi ..




tidak ada pertemuaan yang abadi
dan tidak ada perpisahan selamanya
esok atau lusa ..
saat aku terbangun dari mimpiku
baru aku sedari [sesuatu] cinta dan kasih sayang
lah selama ini yang aku cari...yang aku impikan...
tetapi cinta dan kasih sayang manusia
hanyalah setitis ...
jika nak dibandingakan selautan cinta dan sayang
kepada yang maha pencipta..
sekiranya aku hilang [sesuatu] itu..
ia tidak menjejaskan kehidupan aku
selagi yang selautan itu..masih aku miliki...



dan apabila [sesuatu] itu tidak kesampaian
bebaskanlah dirimu..
biarkan hati melebarkan sayapnya
dan terbang bebas kembali .....


Hidup itu tidak selalunya indah
tapi yang indah itu....
tetap hidup dalam kenangan...


peace,love,emphty....

Tiada ulasan: