Selasa, 19 April 2011

Wahh penatnye :) :(


Seawal jam 7.30 aku , mama n ayah with my doter keluar umah utk menikmati sarapan pagi di restoren maju Abdullah..Aku mcm biasalah makan banyak sebab memerlukan tenaga yang banyak hehehe aku makan roti canai sekeping + nasik lemak biasa + teh o ais..Lepas makan masuk je dalam kete...aigoo aku sudah mule mengantuk .. ;( hehe nak wek camno....perjalanan masih jauh,,so boleh la tidur jap barang 10 minit..kiki..kikk...actually aku ni jarang bersarapan kat luar.,.kalau kat rent house pun mam roti or biskut2 jer....ni ayah nak belanje ape lagi,,melantak la puas2..huuhu lepas tu rase nak muntah ,,sebab makan banyak dan perut sudah macam ikan buntal...kuek..kuek..kuek...

The truthly is aku menghadiri sukan pasti peringkat kawasan sg. Siput...kebetulan ayah aku ydp kawasan jadi,,go on je la.. <3 <3 mengapa cuacana hari ini begit panas terik.?? Mungkin Allah member nikmat berkenaan kerana bg melicinkan proses program tersebut..yelah kalau hujan,,ape yg nak di sukan kan...ye tak.??? Apepun...semua nya telah berjalan dengan lancer dan harmoni,,

Alhamdulillah..ameen

Tiada ulasan: