Ahad, 19 Disember 2010

FINAL EXAM 2010

actually exam nak dekat lagi 2 hari tapi satu ape pun aku tak bace..dah aku masih lagi di kampung dan takde mood untuk balik ke seremban buat mase nie.seriuse aku patah hati dan macam2 bermain dalam kepala otak nie..tapi mcm2 pun masalah mengenai exam langsung aku tak fikir...Ya Allah kau permudahkanlah uruskan ku dan Kau bukak la pintu hati aku nie yang makin keras dan di penuhi perkara2 yang tidak aku inginkan...Last pointer aku 3.67 dan aku harap aku tak down untuk exam kali nie tolong..tolong aku nak kan keajaiban yang dibuat oeh diri aku sendiri..aku perlukan seseorang untuk menguatkan semangat aku yang semakin down kebelakangan ini..sangat lose & stress........i need some one to be a guide in a real life....but who.?
Ya Allah bantulah aku ..... sesungguhnya aku manusia yang sgt lemah masa kini..amin....



Tiada ulasan: