Ahad, 19 Disember 2010

BE SERIUSE MIA !

mungkin ramai yang kenal aku tapi mereka tak faham aku...bila tengok aku nie lembut je mungkin mereka boleh permainkan aku perbodohkan aku,,,no mereka silap dan silap besar...salah percaturan if kalau diorang fikir aku mcm tue...cause what,,?? cause im not like that.
aku nak jadi manusia yang seriuse pada masa yang sama aku nak jadi manusia yang sabar..
sabar macam cerita dalam "AQSO DAN MADINA" aku nak jadi MADINA..tapi aku tak boleh..aku dah cuba beberapa kali tapi sabar aku ada hadnya.....aku paling tak suka bila mana orang cuba untuk memperbodohkan aku dan fikir aku nie macam puppet...no wonder la aku tak ramai sangat kawan yang ngum coz aku ade life aku sendiri..lantak la ape orang nak cakap belakang aku,,k..jgn sampai aku dengar..kalau aku dengar,,,siap la bagi sesiapa yang cuba menjatuhkan maruah aku...
style aku berkawan dengan orang ialah,,,aku akan simpan keburukan orang.,tapi jangan menyesal kalau orang cari gaduh dgn aku,,buruk baik luar dalam diorang akan terbukak bile2 mase saje....yea...aku tahu tu salah tapi...manusia semua tak same...dan aku adalah salah seorang daripadanya..masing2 jaga maruah masing2...jaga mulut jaga perilaku.....
seriuse...aku memang manusia seriuse....dont play2 dgn hidup aku dan life aku...x kire perempuan atau lelaki....aku juga manusia pedendam...dan pada masa yang sama aku baik hati...huhu mcm mane tu...sendiri mau fikirlah..setiap manusia tu ade baik ade buruknye..sebab kita bukan mcm Nabi Muhammad kekasih ALLAH...bersifat maksum....so please be nice to me...then i will hormatkan you all....

p/s: aku bukan lemah cuma aku tak mau cari gaduh..beware..
astafirullahhalazim.....

Tiada ulasan: