Ahad, 13 Mei 2012

JIWA KOSONG



Aku akan cuba dan berusaha melupakan apa jua perkara yang telah membuatkan
Hati aku ni jadi tak stabil... dlm menghadapi hari2 akan datang...
Ye manusia sentiasa melakukan kesilapan.. baik dia atau aku....
Namun.. aku harus belajar memaafkan dan melupakan..walaupun hakikatnya
Sakit di hati Tuhan je yang tahu...
I understand that nobody is perfect
But please do not repeat past mistakes... takut nanti hati yang terluka ini akan bernanah...
Bila dah bernanah.. aku tak pasti .. boleh teruskan atau tidak,
Jujurlah selagi mampu memiliki sifat demikian...
Jangan sakiti hati org yang kita sayang...
Takut nanti menyesal dikemudian hari... hidup ni tak lama
Gunakan apa aja masa yang ada itu dapat hasil yang baik....
Baik dalam pehubungan..kerjaya...sahabat...dan sebagainya....
Aku sendiri banyak lakukan kesilapan...yang kadang2 aku tak perasan
Seperti yang aku janjikan pada dia.....
Cuba selesaikan dengan cara sendiri....tanpa melibatkan org lain
Dan tidak akan minta noktah....
Harap aku mampu lakukan..selagi dia mampu jujur....
Jujur ..setia..kepercayaan...berani..ikhlas...semua tu penting...
Harap dapat jadi yang terbaik....

2 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

nyanyi la lagu kosong~

^ Mia Merra ^ berkata...

huhu.. kosong kosong