Jumaat, 27 Januari 2012

LONG TIME NO C



ASSALAMUALAIKUM…
Rasanya dah lama benar tak ku hapdet blog ni…
Banyak cerita sebenarnye yg nak di sharekan tapi…
Tak kesampaian lagi nak cite…..

Tak lama lagi sambutan maulidur rasul…
Eee rindunye kat rasulullah….
Apatah lagi rasulullah yg sangat2 merindukan umatnya…
Wallahualam…
Banyak aktiviti nak buat ni.. sempene maulidurasul yg akn tiba..
Kempen sayangi dan kenali rasulullah utk pelajar2 akn bermula next week.. hopefully semuanye berjalan dgn lancar… insyaallah.

Kalau bende / perkara yg kite nak lakukan itu, niatnye baik…
Insyaallah Allah akn permudahkan segala urusan…
Kalau ade terkurang terlebih…. Kene bg penilaian terhadap diri sendiri…..

Alhamdulillah skrg kehidupan aku pulak semakin baik ,
Biarlah ianya kekal sampai bila2…
Tapi ye la kan hakikatnya kehidupan disekeliling kite ni tak semesti baik mcm kite… dan kite juga belum tentu baik utk selamanya…
Mcm2 masalah mcm2 dugaan… ujian hidup… pengalaman hidup…
Aishhhh mcm2 dah masuk dlm kepala ni… namun itu semua mengajar aku erti kehidupan….
Even itu bukan masalah aku… masalah kehidupan org lain…
Aku rasa… haisss kalau boleh dielobrate kan .. bersugul urat saraf kepala otak ni.. namun itu la reality kehidupan… bagi aku pengalaman hidup org lain boleh jadi panduan utk kehidupan kite kelak…
Tp pd masa yg sama membuatkan aku takut utk memikirkan apa jadi pada esok hari… wallahualam… Cuma yg aku minta mohon yg baik2 aje..

Now kesihatan ayh pun makin stabil dan baik… harapnya ia kekal sampai bile2…… mama pun simen tak bukak lagi… sabar ye…. Hopefully akn cepat sembuh.. =)

~~~ (*_*) ~~~ 



Tiada ulasan: