Jumaat, 9 Disember 2011

UNIVERSITI MALAYA


University Malaya..
Tahun ni aku x dapat nak masuk ke dalam benua UM…
Sebab baru lagi aku kat sini… tapi dah mintak penangguhan untuk intake akan datang
So everything should be ok la…. X perlu nak stress2 kan kepala lagi dah….
Skrg ni kene tumpu pada apa yg aku buat skrg….
Kerja mana yang takde tekanan…. That im agree
Tapi pekerjaan aku sebelum ni…aku telah dibuli..
Oo mentang2 aku ni baik sesangat – wakaaka
Sukati kucing kurap luuu je nak buat wa macam hamba abdi kan…
Yg sekor lagi pulak ingat haku ni boleh jadi pelacur ke ape…
Haaaa so the moral story… beware if nak cari kerja…..
So far now… bolehla bernafas sikit…..

Ekceli…. Lapaq ni… hari ni har jumaat , kalau hari jummat biasanya cepat je berlalu…
Yuuuhuuu bayek kampong bayek kampong bayek kampong berjati hatiiii
Chaloooo




Tiada ulasan: