Ahad, 18 September 2011

HATI AKU SAKIT LAGI


sebenarnye kan..
waktu ni, aku sedih sangat tau...mcm2 aku nak luah kat belog nih
tapikan aku rase terlalu peribadi nak ceritakan kat sini...
mane boleh aku simpan, aku simpan lah..bawak sampai mati...
walaupun kekadang aku rase, aku nak jerit kuat2, takut pulakss karang org kampung cop aku gila pulak...
takpelah...sabarr..sabar...maksu dgn mak anjang aku selalu pesan suruh sabar...
maksu cakap sabar tu jihad... Allah pun sayang orang2 yg bersabar... tapi aku rase..
aku ni bukanlah dalam golongan tersebut.... :(

mungkin sesetengah orang fikir aku ini terlalu terdesak,, whateverlah sebab aku tau diorang bukan tau ape2 pasal aku... harapan aku keinginan aku.... kalau boleh dalam hidup ni aku nak aku lah manusia paling bahagia...tapi itu semua tipu je...
dalam kebahagiaan pun pasti ade ujian kan...

aku ni sebenarnye dah terlambat sedar... memberi kebahagiaan kepada orang lain tapi aku sendiri tidak merasa kebahagiaan tersebut.. itu yg sebenarnye...
dan aku lebih senang dengan diri aku sendiri sekarang...aku belajar dari miztiramisuhazel seorang daripada kawan aku kat teknik...aku perlu percaya dengan diri aku sendiri, memikirkan diri sendiri sebelum memikirkan orang lain.pedulik la ape orang nak kate... aku cube untuk pastikan agaar ianya tidak terkesan dalam hidup aku...

yang aku tau aku memang suke nangis..
jadi jaangan pertikaikan,,
dah Allah beri aku kuasa tersebut jadi,, diam ok...
selagi aku mampu senyum,,aku senyum..
nanti bile aku dah tak senyum nanti bermakna hati aku dah kering..

k la sampai sini dulu....
semua yg aku rase aku ngan tuhan je tau...
jadi doakan kehidupan aku kembali normal.
wasalam...


Tiada ulasan: