Isnin, 6 Jun 2011

SUAM SUAM KUKU

Mungkin benar setiap pertemuan itu pasti ade perpisahan...

Tak pernah terfikir olehku..x sedikit ku bayangkan..

Kau akan pergi tinggalkan ku sendiri...

Begitu sulit ku bayangkan...begitu sakit ku rasakan

Kau akan pergi,,tinggalkan ku sendiri......

Inilah saat terakhirku melihat kamu..jatuh air mataku menangis pilu..

Hanya mampu ku ucapkan selamat jalan kasih..

Satu jam saja ku telah bisa..cintai kamu...kamu kamu...Di hatiku....

...namun bagiku melupakan mu butuh waktu seumur hidupku...

Satu jam saja ku telah bisa..sayangi kamu...kamu..kamu..

...namun bagiku lupakanmu butuh waktuku seumur hidup......

Now..heart aku sakit sangat..seolah tidak dipedulikan oleh si Dia lagi...

Sedih sangat bila diperlakukan sedemikian rupa...bila nak baik kau datang dalam hidup aku,,tapi bila kau tak perlukan aku,,kau buat aku mcm sampah je....kenape kau buat aku sampai akurasa sedemikian rupa..sebenarnya aku tak nak interframe kau kat sini tapi aku dah takde sape nak share cerita2 aku,,, org yg aku sayang dan menjadi pendengar setia aku dah takde jadi aku terpaksa menulis disini,,walaupaun aku tahu PENDENGAR SETIA aku itu tidak suka bila aku share2 cier di blog baik dengar dan simpan dalam hati..

Tapi aku tak boleh sebab aku perlukan sesuatu...

Aku harap kau berubahlah,,,kau sentiasa suruh aku berubah.,jadi sebelum kau menilai orang tolong ubah sikap kau dulu,,kalau kau todak dapat terima aku seadanya... baik berundur sekarang daripada sakit di kemudian hari,,

Betul,,,buat ape bercinta lama2 tapi kemudianya tak beri ape2 makna pun...

Mungkin aku bukan yang terbaik,,dan kiranya kau rasa diri kau sempurna..go..go aku tidak akan halang kau,,,

Aku terima kau sedaanya tapi kau tak.....

Itu yang membuatkan aku terkilan,,,,,,

Buat sementara ini baiklah kita berdiam diri sementara waktu...

Ada jodoh adelah....kalau tak..itu semua urusan Ynag Esa....

Bye! ;(

Tiada ulasan: