Ahad, 27 Februari 2011

WAH CANTIK NYE PELAMIN :)






wahhhh.....impian..dream <3

Ya Allah bila kah hambaMu ini akan menjejakkan kaki ke gerbang perkahwinan..??? Bila aku tengok pelamin2 , gubahsuai hantaran huiiiii rse nak kahwin banyak kali je...semuanye cantik2..tapi aku nie taklah mcm selebriti nak yang havoc2 jerk,,,oh mira please behave yourself.......InsyaAllah adenyer nanti,,,,kalau boleh aku nak desinge sendiri aku punye backdrop utk pelamin tu huhu..tapi ade bakat ke..??bakat buat pelan2 rumah tu ade lah hainyooookk.....tapi kalau boleh aku nak buat dalam dewan..pelamin siap atas pentas lagi,,,kik,,kik,,kikk,,,,bujet kene tinggi sikit le...hehehe..org yg dtg tu aku nak jamu meggy je la..meggy cup cawan tu,,,,adu juga sediakan air minum dan air masak panas utk buat megyy..hehehe jahatnye aku,,kejamnye aku,,oh nehiiii......

perkahwinan itu bukan sesuatu yang mudah untuk kita mengharunginya...
mira..jadilah wanita yang benar2 kuat kekuatannya untuk menjadi suri dalam sebuah rumah tangga kelak.....aminnnnnnnnnnn

:) <3.....>

kuang...kuang..kuang.....lu pikirlah sendiri miraaa!!! :)

hopefully pelamin impian aku,,tak menjadi......"Pelamin Anganku Musnah"
doa banyak2..nak cari lelaki yg benar2 untuk dua pilihaan you should buat {solat istihra}

k la nak sambung slepping ~~ slepping beauty yeayyy!!





Tiada ulasan: