Ahad, 29 Ogos 2010

CRYING SHOULDER



Aku jarang bagitau orang lain apa yang aku rasa

kalau aku bagi tau sekalipun

aku cuma dapat bagi tahu perkara2 yang merapu je

tanpa memberitahu perkara yang sebenar2nya

.............................................

aku tak tahu siapa yang akan paham aku

dan aku jugak tahu tiada siapa yang akan amik kisah

tapi betul ke.??

entah aku tak dapat jawapanya..

.....

yang aku tahu..aku selalu pinjamkan bahu aku pada orang..

tapi bila masa aku tiba

aku hanya mampu menangis sorang2.

aku takut untuk bergantung pada orang lain

kerana aku takut satu hari nanti aku takde siape2..

aku tak boleh nak jadi independent gurl

==========

dan sebenarnya

aku takut orang lain sakitkan aku,,

dan buat aku kecewa

maka dengan itu aku senang berkawan dengan diri sendiri

walau adakalanya aku akur

aku keseorangan

dan rase sangat sedih

......


Tiada ulasan: