Isnin, 31 Ogos 2009

~ felling ~



~ waktu nie aku sedih sangat ~
mood & felling aku tak berapa baik...aku sakit hati pun ade...geram pun ade.....kenape aku tak mampu melepaskan sesuatu yang belum menjadi hak mutlak aku??erm~~nampaknya aku tak mampu lagi untuk menjadi tuan bagi diri aku sendiri..

Bila seru itu sampai aku perlu mengikhlaskan serta meredhokanya..tapi kenapa aku masih tak mampu?? mungkin aku belum cukup kuat untuk melepaskanya?? hurmm aku tunggu sampai masa matangnya ...kalau Allah tetap tak izinkan maka..ianya harus aku lepaskan walaupun pada hakikatnya ia amat menyakitkan....sayang memang sayang tapi....aku bukan siapa-siapa untuk memaksa keinginan dan memori masa lepas seseorang demi memuaskan hatia aku...namun,,
hidup perlu diteruskan,,erm~~agaknya sampai bila aku mampu bertahan ye?? kadang2 aku terfikir mudah jer untuk melepaskan semua yang tidak berkaitan dan bukan dari darah daging aku..tapi ianya melibatkan perasaan..susah nak tafsir & very complicated...mungkin lebih baik diam daripada bersuara...

Tiada ulasan: